Vesti

Učenici na stručnoj praksi na Univerzitetu Singidunum

Učenici trećeg razreda Pravno poslovne škole i maturanti Četrnaeste beogradske gimnazije boravili su od 21. do 25. oktobra 2013. godine na stručnoj praksi, odnosno blok nastavi iz informatike, na Univerzitetu Singidunum.


Đaci odeljenja III/8 i III/9 Pravno poslovne škole pohađali su stručnu praksu pod nazivom "Marketing, komunikacija i useh" na Poslovnom fakultetu u okviru koje su imali predavanja iz oblasti uspešne poslovne komunikacije, poslovne korespondencije, ekonomije znanja, motivacije i uspešnosti, izrade biznis plana, marketinga, debate.


Ova praksa je samo jedna u nizu predavanja održanim učenicima srednjih stručnih škola i gimnazija. Poverenje učenika i nastavnika Beogradskih srednjih škola Univerzitetu Singidunum, predstavlja osnovu za izgradnju jednog kvalitetnog obrazovnog srednjoškolskog obrazovanja u okviru samog Univerziteta.

Prolećni učenički bal "Mesto susreta"

U sredu, 29. maja 2013. godine, na Belom dvoru održan je Prolećni studentski bal "Mesto susreta", a na kojem će od sledeće godine prisustvovati i najbolji učenici Gimnazije Singidunum.


Prolećni studentski bal je prvi put održan 2012. godine sa željom da preraste u tradicionalan, ali i da posluži kao ideja za organizovanje istih događaja širom Srbije. I ove godine, na balu su bili prisutni najistaknutiji studenti univerziteta Srbije i regiona.

Nagrada Brend Lider za prof. Milovana Stanišića

U organizaciji kompanije Mass Media International, u sredu 15. maja 2013. godine u Sava centru je održana 11. Regionalna konferencija "Turističko tržište Jugoistočne Evrope - NOVE RAZVOJNE MOGUĆNOSTI".


Tom prilikom prof. dr Milovan Stanišić, rektor Univerziteta Singidunum i osnivač Gimnazije Singidunum, nagrađen je za izuzetan doprinos u razvoju savremenog visokoškolskog obrazovanja u Srbiji.


Konferenciji je prisustvovalo preko 300 učesnika, koji su predstavljali najznačajnije svetske i regionalne asocijacije i organizacije iz oblasti turizma. Učestvovali su i turoperatori iz Rusije, Turske, Kine, Indije, predstavnici nacionalnih turističkih organizacija iz zemalja regiona Jugoistočne Evrope, obrazovnih ustanova, kompanija koje su najznačajniji nosioci razvoja sektora turizma, finansija, kao i najuticajnijih regionalnih medija.